۰
سبد خرید من
    هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
شایعات تایمر Far Cry 7 سوالاتی را در مورد یک ویژگی اولیه جهان باز ایجاد می کند

شایعات تایمر Far Cry 7 سوالاتی را در مورد یک ویژگی اولیه جهان باز ایجاد می کند

بازی Far Cry 7 در راه است، اگرچه یوبی‌سافت در مورد آنچه که این بازی به دنبال خواهد داشت کاملاً صحبت کرده است. البته، بازیکنان انتظار فرمول خاصی را از این فرنچایز دارند، فرمولی که حول محور گشت‌وگذارهای جهان باز ساخته شده است، داستانی پرفروش، و مکانیک‌های سبک RPG که در گیم‌پلی‌های گسترده‌تر FPS ساخته شده است. با این حال، راه هایی وجود دارد که Far Cry 7 می تواند از نسخه های قبلی خود متمایز شود.

مدتی است که شایعات پیرامون Far Cry 7 در حال چرخش هستند و بحث برانگیزترین و اغلب مورد بحث، دورنمای ساعت درون بازی است. اینکه آیا این شایعه وزنی برای آن دارد یا خیر و اینکه دقیقا چگونه در بازی نهایی اجرا می شود، باید دید، زیرا یوبی سافت در مورد آن اظهار نظری نکرده است. صرف نظر از این، چه خوب و چه بد، ایده جالبی است، زیرا اعمال فشار زمانی اضافی بر بازیکنان منجر به تجربه‌ای کاملاً متفاوت می‌شود و احتمالاً بیشتر به واقع‌گرایی Far Cry 2 متمایل می‌شود تا مسیری که اغلب غیرقابل قبول است.

اگر Far Cry 7 محدودیت زمانی داشته باشد، Fast-Travel به شدت تحت تأثیر قرار می گیرد

یک سیستم محدودیت زمانی بالقوه در Far Cry 7 به معنای تغییرات اساسی در دنیای بازی است. مشخصات شایعه محدودیت زمانی به شرح زیر است:

محدودیت زمانی 72 ساعت در بازی خواهد بود.
این به 24 ساعت دنیای واقعی ترجمه می شود.
محدودیت زمانی به داستان گره خورده است، و شخصیت بازیکن باید اعضای خانواده ربوده شده خود را در این بازه زمانی نجات دهد.

از آنجایی که این ساعت درون بازی به داستان مرتبط است، باید همیشه حضور داشته باشد، به این معنی که بازیکنان احتمالاً نمی توانند تایمر را در حالی که در حال اکتشاف در دنیای باز یا فعالیت های جانبی هستند، متوقف کنند. این سؤالات متعددی را در مورد ساختار Far Cry 7 در مقایسه با سایر بازی‌های این سری که همگی حول جهان‌های باز و محتوای اختیاری قابل توجه می‌چرخند، ایجاد می‌کند.

به طور خاص، این تحمیل نیاز به تغییر در Fast-Travel دارد – ویژگی که مدت‌ها برای Far Cry ضروری بوده است. اگر هدف یک ساعت درون بازی القای تجربه با حس تنش و واقع گرایی بیشتر باشد، در این صورت صرفاً اجازه دادن به گشت و گذار بی پایان در سراسر نقشه بدون عواقب کاملاً معکوس خواهد بود. در عین حال، حذف کامل سفر سریع می تواند منجر به ردیابی کسل کننده و تکراری شود، به خصوص با توجه به تمایل فرنچایز Far Cry به سمت طراحی گسترده جهان باز.

خوشبختانه، پتانسیل جالبی در این درگیری مکانیکی پنهان است. به طور کلی، تایمر Far Cry 7 در صورتی بهترین کار را خواهد داشت که بازیکن به نوعی روی آن تأثیر بگذارد – شاید بازیکنان بتوانند پایگاه های دشمن را تصرف کنند یا گروگان های خود را بگیرند تا مثلاً به ساعت زمان اضافه کنند. این نوع تعامل به ویژگی محدودیت زمانی اجازه می دهد تا به جای محدودکننده بودن، پاداش دهنده و پیچیده باشد.

Fast-Travel در این چارچوب باید از همین فلسفه پیروی کند. برای مثال، Far Cry 7 می‌تواند برداشت تازه‌ای از برج‌های جهان باز بدنام یوبی‌سافت ارائه دهد، که اغلب به‌عنوان نقاط عطفی برای منطقه‌ای عمل می‌کنند که امکان سفر سریع را فراهم می‌کند. شاید این «برج‌ها» در واقع می‌توانند راه‌آهن‌های سریع‌السیر یا موارد مشابه باشند، به این معنی که جریمه زمانی برای سفر سریع می‌تواند با فعال کردن آن‌ها تا حد زیادی کاهش یابد.

Far Cry یک فرنچایز تیراندازی اول شخص است که در مکان های مختلف در سراسر جهان اتفاق می افتد. سری Far Cry که توسط یوبی‌سافت توسعه یافته است، دارای جهان‌های باز، شخصیت‌ها و کاراکترهای شرور منحصربه‌فرد و هزاران سلاح است.