۰
سبد خرید من
    هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.
FromSoftware در حال ساخت یک اسپین آف چند نفره Elden Ring است… The Game Awards 2024

FromSoftware در حال ساخت یک اسپین آف چند نفره Elden Ring است… The Game Awards 2024

FromSoftware در حال ساخت یک اسپین آف چند نفره Elden Ring است. یکی از بزرگترین اعلامیه‌های The Game Awards 2024 با نام Elden Ring Nightreign مطمئناً طرفداران بازی‌های FromSoftware’s Souls را شوکه خواهد کرد. این بازی سه‌نفره PvE شبیه هر چیزی است که توسعه‌دهنده افسانه‌ای قبلاً ساخته است، و منصفانه است که بگوییم در سراسر اینترنت غوغا ایجاد خواهد کرد.

The Game Awards 2024

قبل از رونمایی از بازی، تریستان اوگیلوی این فرصت را پیدا کرد که در نقش Elden Ring Nightreign بازی کند و با کارگردان بازی جونیا ایشیزاکی مصاحبه کند تا بفهمد این جدایی غافلگیرکننده از فرمول بسیار موفق Souls از کجا آمده است و اینکه آیا باید آن را یک بازی سرویس زنده در نظر گرفت یا خیر!

The Game Awards 2024

تریستان اوگیلوی: این بازی برای من یک شگفتی بزرگ است. می توانم تصور کنم که هفته آینده یک سورپرایز بزرگ برای هواداران خواهد بود. بنابراین من واقعاً دوست دارم در مورد نوع اولیه مفهوم و اینکه چگونه در ابتدا به ایده بازی رسیدید بشنوم.

Junya Ishizaki: به‌عنوان یک توسعه‌دهنده، ایده‌های زیادی برای بازی‌های بالقوه جدیدی داشتم که در طول توسعه عناوین گذشته‌ای که روی آنها کار کرده‌ام، از جمله Elden ring به ذهنم خطور می کردند. این بار به عنوان کارگردان جدید قدم برداشتم، این فرصت به من داده شد تا این ایده را برای Nightreign کارگردانی کنم.

The Game Awards 2024

ما همیشه به عنوان شرکتی دیده می‌شویم که این Soulslike یا این نوع فرمول سنتی بازی‌های Soulslike را می‌سازد و بنابراین من این را فرصتی برای انجام کاری متفاوت دیدم. برای به چالش کشیدن خودم و شرکت برای ساختن چیزی جدید در حالی که هنوز از آنچه در عناوین قبلی خود پرورش داده ایم استفاده می کنم. همچنین شخصاً از این تجربه‌های چندنفره co-op لذت می‌برم و می‌خواستم چیزی بسازم که روی آن تمرکز زیادی با Nightreign داشته باشد.

The Game Awards 2024

من از این عناصر نه تنها در بازی‌های Souls بلکه از سایر بازی‌هایی که در آن‌ها این عناصر چالش‌برانگیز یا تاکتیک‌های speedrun را دارید، لذت می‌برم. این فقط در مورد speedrunning اعمال نمی‌شود، بلکه مانند بهینه‌سازی گیم‌پلی از منظر بازیکن است، چگونه می‌توان تجربه را به بهترین شکل بهینه کرد و بیشترین بهره را از آن برد و آن را به بهترین شکل ممکن یا سریع‌ترین راه ممکن پاک کرد.

The Game Awards 2024

من از آن عناصر لذت می برم و احساس می کنم این فرصت خوبی است تا عشقم را به آن با بازیکنان در میان بگذارم. خوشحالم که این نوع ایده در Nightreign مطرح می شود.