توسعهدهنده Survios اولین نگاه را به گیمپلی بازی آیندهی واقعیت مجازی خود، Alien: Rogue Incursion کرده است، و به نظر میرسد، کاوش در یک مرکز به ظاهر متروکه در VR به همان اندازه که انتظار دارید وحشتناک به نظر میرسد.
این تریلر در جریان کنفرانس PlayStation State of Play پخش شد، زیرا بازی برای PS VR2 عرضه میشود، اما همچنین در فصل تعطیلات برای Meta Quest 3 و Steam (برای سایر دستگاههای PC VR) منتشر میشود. در تریلر، نگاهی اجمالی به برخی از Xenomorph ها، دستگاه ردیابی که برای اجتناب از Xenomorph ها استفاده خواهیم کرد، و نگاهی به برخی از غلاف ها که نشان می دهد ممکن است با بیش از یک مورد مبارزه کنیم، می بینیم.
در یک پست جدید در بلاگ پلی استیشن، TQ Jefferson، مدیر تولید Survios توضیح میدهد که Alien: Rogue Incursion از ابتدا در Unreal Engine 5 توسعه داده شده است. جفرسون همچنین به اشتراک میگذارد که “تیراندازی با تنش بالا” بازیکنان را با کاوش در “تأسیسات بیش از حد در منطقه” به اشتراک میگذارد. سیاره غیر مهمان نواز پوردان.”
در این پست وبلاگ آمده است: «تولید پویا و مسیریابی با امکانات بیشمار منحصر به فرد، حتی ما نمیتوانستیم دقیقاً به شما بگوییم که هر زنومورف کجا و چه زمانی ضربه میزند، چه برسد به اینکه از چه استراتژیهایی استفاده کند یا دوستانی را به همراه داشته باشد یا خیر». «در حالی که مبارزه با ضربان قلب، هسته اصلی Alien: Rogue Incursion است، گرفتن تفنگ پالس و خروج از هر موقعیتی همیشه بهترین استراتژی نیست.
“بازیکنان که دائماً توسط Xenomorph های غیرقابل پیش بینی شکار می شوند، اغلب خلاقیت و قدرت را به عنوان بهترین سلاح خود می بینند، به خصوص وقتی صحبت از استفاده از محیط به نفع خود باشد.”
Alien: Rogue Incursion در این فصل VR را به نمایش می گذارد.