شایعه دیگری در مورد پروژه جدید بازی Bloodborne منتشر شده است، اما این بار از منبعی غیرمنتظره می آید. در سالهای اخیر زمزمهها و شایعات بیشماری پیرامون پروژههای Bloodborne وجود داشته است، اما هیچکدام از آنها تاکنون در میان افزایش تقاضای طرفداران به نتیجه نرسیدهاند.Bloodborne که در سال 2015 به عنوان یک انحصاری پلی استیشن 4 راه اندازی شد، توسط بسیاری به عنوان یکی از بزرگترین و متمایزترین توسعه دهندگان بازی های FromSoftware که تا کنون ساخته شده است، شناخته می شود. عناصر ترسناک گوتیک Bloodborne و موجودات لاوکرافتی جدایی شدید از محیط قرون وسطایی سری Dark Souls بودند، که جذابیتها را به دنبال داشت و به شدت در بین بازیکنان طنین انداز شد.
با این حال، نرخ فریم 30 فریم در ثانیه برای بسیاری از طرفداران Bloodborne مانند یک شست دردناک ظاهر شد، به همین دلیل است که درخواستها برای بازسازی مجدد پس از عرضه PS5 در تعطیلات 2020 شروع شد. اگرچه تا به امروز، سونی هنوز برنامههای آتی را تأیید نکرده است.
با این حال، این امر سرعت شایعات Bloodborne را کاهش نداده است، و DanielRPK آخرین منبعی است که به شایعات اضافه کرده است. در یک پست اخیر در کانال Patreon خود که دارای paywalled است، گفت: «شنیدهام که پروژه جدیدی از بازی Bloodborne در حال توسعه است.
هیچ توضیح بیشتری در مورد اینکه آیا این پروژه یک بازسازی یا دنباله است یا خیر، وجود ندارد، اما بینش DanielRPK تا آنجا که شایعات Bloodborne میگویند غیرعادی است، زیرا خودیها عمدتاً به درزهای مرتبط با فیلم با پوشش گاه به گاه بازیها میپردازند. ، اگرچه ممکن است اطلاعات او دقیق نباشد، حداقل قابل توجه است.
ممکن است شایعات Bloodborne بیشتری در آینده بیاید، اما توصیه می شود بیشتر صبر کنید
DanielRPK قبلاً ادعای مفهومی هنری را از یک بازی معرفینشده استودیوی پلیاستیشن، که ظاهراً از یک تماس به دست آورده بود، فاش کرد. با این حال، هیچ جزئیاتی در مورد اینکه او اطلاعات خود را در مورد پروژه آینده بازی Bloodborne از کجا به دست آورده است، ارائه نکرد، که وقتی با ابهام در مورد ماهیت پروژه همراه شود، بسیار مشکوک به نظر می رسد. مانند هر شایعه ای، به خصوص شایعه Bloodborne، طرفداران باید تا زمانی که سونی رسماً در مورد آن صحبت نکند، شک و تردید خود را حفظ کنند.
اگر پروژه جدید Bloodborne در حال حاضر در سونی در حال کار است، ممکن است به جای FromSoftware در دست یک تیم داخلی پلی استیشن باشد. چند ماه پیش، Jeff Grubb، یک منبع معتبر داخلی ادعا کرد که FromSoftware در حال حاضر در توسعه یک ریمستر Bloodborne یا پورت رایانه شخصی دخالتی ندارد، که فرصت کوچکی را برای سونی ایجاد میکند تا این فرنچایز را به تنهایی به پیش ببرد، به خصوص که مالک آن است. IP Bloodborne با توجه به علاقه زیادی که حتی پس از 9 سال هنوز به Bloodborne وجود دارد، تصور اینکه سونی برنامهای برای گسترش آن در آینده ندارد دشوار است.