تیم بلوبر و استودیو انشار تریلر جدیدی از گیم پلی Layers of Fear را منتشر کرده اند تا عملکرد بازی را در Unreal Engine 5 به نمایش بگذارند.
Layers of Fear تجربه دو بازی Layers of Fear اول و همچنین DLC هر دو بازی را در یک بازی ترکیب می کند. همچنین دارای فصل جدیدی به نام “The Final Note” خواهد بود که به بازیکنان دیدگاه دیگری در مورد داستان بازی اول می دهد. Layers of Fear از ابتدا در Unreal Engine 5 در حال توسعه است. می توانید عملکرد بازی و همچنین مکانیک ها و پیشرفت های بصری جدید آن را در تریلر گیم پلی زیر مشاهده کنید:
Layers of Fear از رزولوشن Ray-Tracing، HDR و 4K پشتیبانی میکند. بعلاوه، از Lumen global illumination (شاید کلمه “Lumen” را در نمایشگاه Unreal Engine اپیک گیمز در سال 2021 تشخیص دهید)، جلوه های بصری Niagara برای ایجاد جلوه های ذرات در زمان واقعی” و Action System Controls “برای بهبود روند توسعه و و بهینه سازی تمام مکانیک های گیم پلی استفاده می کند.
Tomasz Bilnicki، برنامه نویس ارشد استودیو Anshar، در بیانیه مطبوعاتی می نویسد: «ایجاد بازی با Unreal Engine 5 یک فرصت عالی برای کل تیم است، زیرا به این معنی است که روند توسعه بازی ما می تواند از نظر کیفیت سر به فلک بکشد. زمانی که نوبت به اجرای نورپردازی پویا، سایهها و جهانهای بالقوه زیبا برای اکتشاف بازیکنان میرسد، قدرت فوقالعادهای دارد. و تجربه فوق العاده برای غوطه وری در گرافیک.
Layers of Fear در ماه ژوئن (تیرماه امسال) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه های شخصی عرضه می شود.