Team Ninja به خاطر ساخت برخی از رضایتبخشترین بازیهای اکشن ، شهرت زیادی به دست آورده است، و به سرعت از سری اکشن Ninja Gaiden با high-octane به هیجانهای Soulslike Nioh منتقل شده است. آخرین تلاش آن، Wo Long: Fallen Dynasty، یک ویترین به نظر جالب و عمیقاً پرارزش از دیوانگی است که مطابق این اصل و نسب است. شمشیر بازی روان، باس فایت های درخشان و سیستم های جدید، توانایی تیم نینجا را در ایجاد تجربیات بی امان ثابت می کند. اگرچه این بازی به دلیل کمبود تنوع دشمن با مشکل مواجه شده است، اما دوئل های برق آسای آن را به یکی از لذت بخش ترین عناوین اخیر تبدیل کرده است.
در نسخهای از چین قرن دوم که از رمان کلاسیک عاشقانه سه پادشاهی الهام گرفته شده است، یک سرباز شبهنظامی ناشناس را دنبال میکنیم که درگیر جنگی بر سر یک اکسیر جاودانگی میشوند. در حالی که طرفداران کتاب احتمالاً از جنگیدن در کنار چهرههای مورد علاقهشان لذت خواهند برد، این روایت با داستانگویی که چیزی بیشتر از لباسپوشیدن است، تفاوتهای ظریف یا عمق آنها را نشان نمیدهد.
با این حال، در حالی که داستان غیرقابل توجه است، نبردها جذاب هستند. کسانی که با Soulslikes آشنا هستند با سیستمهای پیشرفت مشابه Wo Long، ویژگیهای آنلاین و سختیهای وحشیانه مشترک احساس راحتی میکنند. به طور خاص، مبارزه اصلی مستقیماً تحت تأثیر Sekiro: Shadows Die Twice است، که بر حملات متقابل تأکید می کند تا در نهایت بتوانید قدرت دشمن خود را بشکنید و یک ضربه مهلک به دست آورید.
در حالی که عناوین زیادی سعی کردهاند این عناصر را به نتایج متفاوت تقلید کنند، Wo Long: Fallen Dynasty همان شادی و ناامیدی را در بازیهایی که الهامبخش آن هستند، تداعی میکند، دوئلهای آن با کنترلهای دقیق ،به شدت کمربند بند سفید را به تصویر میکشد. ضربههای انحرافی به شما امکان میدهد روح را بسازید، که میتواند برای تقویت دفاعهای خود، انجام حرکات قدرتمند یا اجرای طلسمهای رضایتبخش با مضمون عنصر استفاده شود.
Deflecting برای به دست آوردن شتاب ضروری است، و هنگامی که به آن عادت کردید، احساس پاسخگویی می کنید و کاملاً با ارزش است. همه چیز قابل قبول است. تاب خوردن شمشیر، ضربه زدن از هیولاهای غول پیکر، و حتی صاعقه، که هرکدام با صدای موزیکال همراه است که باعث ایجاد گزگز می شود. Exchange ها می توانند کارساز باشند در حالی که نقاط ضعف را بررسی می کنید و به طور تاکتیکی از روح خود استفاده می کنید، یا در یک چشم به هم زدن یک ضربه انتقادی غیرقابل انسداد را انجام می دهید، قدرت دشمن را در هم می شکنید و آنها را در یک لحظه هیجان انگیز نابود می کنید. تمام اینها هنگامی که با باس فایتهای باشکوه ترکیب میشوند، یک پیشرفت انعطافپذیر که به شما امکان میدهد آزادانه به شخصیت خود احترام بگذارید،و تصور کنید که این یکی از بهترین اکشنهای چند سال اخیر است.
متأسفانه، چند اشکال قابل توجه وجود دارد. واضحتر از همه، اینکه نیمه آخر بازی نسبت به مدت زمان طولانیاش فشار میآورد، و در نتیجه مراحلی را ایجاد میکند که به اندازه کافی چالشبرانگیز نیستند. دشمنان منحصر به فرد بسیار کمی برای تجربه مبتنی بر به خاطر سپردن الگوها وجود دارد، و این باعث می شود که شبیه یک بازی ریتمی باشد که همان آهنگ ها را اغلب تکرار می کند. ایرادهای دیگر عبارتند از سیستم لوت نه چندان خوب و مشکلات فنی قابل توجه، مانند پنجره های بازشو و افت نرخ فریم در مناطق بزرگتر.
اما حتی از آنجایی که نیمه دوم آن با آنچه که قبلا آمده بود مطابقت نداشت، Wo Long: Fallen Dynasty لذت بسیار خوبی است. گیم پلی آن دقیق و عالی است، و یادگیری پیچیدگی های هر دشمن به شدت رضایت بخش است. در حالی که ای کاش کشش داستانی آن کمی بیشتر می شد و دشمنان مختلفی داشت. این بازی یک عنوان کمیاب است و لحظات سرخوشی پیروزی را القا می کند. ممکن است به اوج آثاری که از آنها الهام گرفته است،نرسد اما دور از آنها هم نیست.