Assassin’s Creed Mirage در سال 861، در دوران طلایی خود، زمانی که مرکز فرهنگی و فناوری منطقه بود، بازیکنان را به بغداد می آورد. شهر با بازرگانان، اهالی شهر، نگهبانان، قصرها و موارد دیگر زنده است. این شهر پر جنب و جوش، عالی و خوب به نظر می رسد و مانند یک شهر عظیم باستانی است. به گفته کارگردان هنری Jean-Luc Sala، این شهر با رنگ های نارنجی صحرایی و آسمان آبی “شب های عربی” نقاشی شده است.
سالا که در منطقه زندگی میکرد، میگوید او و تیم بصریاش مناظری را که به یاد دارد در نزدیکی رودخانه دجله برای زندهکردن بغداد ایجاد کردند. نتیجه زیباست. با توجه به اینکه Mirage قرار بود به عنوان ادای احترام به اولین Assassin’s Creed باشد که این سری را در سال 2007 شروع کرد، سالا و سایر اعضای تیم در Ubisoft Bordeaux گزینهای را اضافه کردند تا بغداد را بیشتر شبیه Altair بیت المقدس کند.
در ویدیوی بالا می توانید «فیلتر بصری نوستالژیک» را در عمل مشاهده کنید و اگر Assassin’s Creed را بازی کرده باشید، باید آشنا به نظر برسد. دلیلش این است که این فیلتر اساساً یک فیلتر Assassin’s Creed است که به منظور بازگرداندن رنگ آبی از اولین ماجراجویی سال 2007 است.
سالا در این ویدئو می گوید: “ما می دانیم که جامعه ما چقدر هیجان زده است و همچنین یک سورپرایز خوب برای افراد قدیمی داریم.” ما یک فیلتر بصری نوستالژیک را بهعنوان گزینهای برای کسانی که میخواهند بازی را با پالت رنگ خاکستری آبی اشباع شده از اولین بازی Assassin’s Creed کشف کنند، پیادهسازی کردیم.
با دیدن و بازی Mirage، شاید فقط در طول ماموریت ها یا لحظاتی که به طور خاص شبیه به ماجراجویی Altair است – بخواهید این فیلتر را فعال کنید. و این نشان می دهد که چگونه Mirage قرار است پانزدهمین سالگرد سریال را جشن بگیرد. به طور کلی، Mirage به عنوان یک ادای احترام سبک یا رابط معنوی به بازی ای که همه چیز را شروع کرد، عمل می کند. سالا می گوید این فیلتر یک چشمک و اشاره به آن است.
ما بازیکنانی را می شناسیم و من یکی از آن بازیکنانی هستم که نسبت به آن [رنگ های آبی-خاکستری اولین Assassin’s Creed] حس نوستالژیکی دارم.» سالا می گوید: «آنها در AC1 هدفی دارند. اما ما میخواستیم این تنظیمات را در این نور نشان دهیم و بگوییم: “اگر بخواهی آنجاست.” درست مثل بازی لس آنجلس نوار سیاه و سفید یا Ghost of Tsushima با فیلتر کوروساوا.»
او میگوید داشتن تنظیمات خاورمیانه با فیلترهای زرد کلیشهای است و همه این کار را طوری انجام میدهند که انگار اجباری است. اما ما گفتیم، بیایید به آنچه که بود صادق باشیم – نور واقعی و رنگهای واقعی همه چیز، و به همین دلیل است که بسیار واضح است.تیم سالا ظاهراً کار فوق العاده ای با جهت بصری Mirage انجام داده است و سالا می گوید برای بازیکنانی که می خواهند از نوستالژی لذت ببرند هیجان زده هستیم. به نظر می رسد که فیلتر به خوبی انجام شده است، و من مطمئن هستم که از Mirage با فیلتر روشن و Assassin’s Creed یک بازی سرگرم کننده خواهد ساخت تا شباهت ها و تفاوت ها را نشان دهد.
Assassin’s Creed Mirage در تاریخ 5 اکتبر( 13 مهرماه ) برای پلی استیشن، ایکس باکس، آمازون لونا و رایانه های شخصی عرضه می شود.