۰
سبد خرید من
    هیچ محصولی در سبد خرید وجود ندارد.

نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed Mirage …با مجله پی اس پارک همراه ما باشید..

نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed Mirage …با مجله پی اس پارک همراه ما باشید..

برای سال‌ها، فرنچایز Assassin’s Creed دامنه آثار خود را گسترش داده و ماجراجویی‌های طولانی‌تری را در جهان‌های باز گسترده‌تر ارائه می‌دهد. برای بازیکنانی که برای اولین بار این سری را از طریق آن ورودی ها امتحان کردند، Assassin’s Creed Mirage ممکن است شوکه کننده باشد. میراژ که عمدتاً در شهر قرن نهمی بغداد قرار دارد و می‌توان آن را در کمتر از 20 ساعت به پایان رساند، به اولین آثار با بازی Altaïr و Ezio بازمی‌گردد. برای طرفداران قدیمی تر، بسیاری از عناصر مانند بازگشت به قلمرو آشنا احساس می شوند، با بالا و پایین های متناسبی که مشخصه آن قسمت های اولیه بود.

Basim که اولین بار در سال 2020 در Assassin’s Creed Valhalla معرفی شد، جایی که او به عنوان یکی از اعضای قدیمی اخوان ظاهر شد، در اینجا در ابتدای زندگی خود ارائه شده است. ما از انتقال او از دزد خیابانی به Master Assassin و توطئه هایی که او در سراسر شهر از طریق یک سری تحقیقات و ترور کشف می کند، مطلع می شویم. بازگشت قلعه اسرارآمیز الموت، دفاتر شهری پنهان، و رویکرد محتاطانه و ساختارمند برای ردیابی و از بین بردن اهداف اصلی – همه اینها اشاره ای به زندگی اولیه سریال است. داستان سرایی و پیشروی آزاد بازی لذت بخش است، حتی اگر دیالوگ گاهی سفت و رسمی باشد.

گیم پلی یک بازگشت متمایز به سبک شکارچی است. پنهان کاری و استفاده از ابزار ضروری است و درگیری آشکار علیه حتی چند دشمن می تواند به سرعت منجر به مرگ شود. حتی در برخوردهای انفرادی، مبادله غوغا نقطه بالایی نیست، زیرا آنها احساس سفت و سخت و ناشیانه می کنند. از سوی دیگر، مأموریت‌ها و قراردادهای Mirage اغلب تنظیمات هیجان‌انگیز و مدیریت‌شده‌ای را برای مخفی کاری ارائه می‌دهند. قرار دادن دشمن و هدف عمدی و متفکرانه است و بازیکنان را وادار می کند تا دشمنان را از نزدیک تماشا کنند و با دقت حرکت کنند. خطر مرگ در صورت کشف زیاد است که منجر به تنش و درگیری بیشتر با یک رویکرد انتقام جویانه می شود.

پراکندگی شهری متراکم عصر طلایی بغداد لذت کاوش دارد. ملودی‌های موزیکال شرقی شما را در امتداد پشت بام‌ها دنبال می‌کنند، در حالی که غروب‌های آفتاب آسمان را نقاشی می‌کنند. بازرگانان خیابانی شلوغ کالاهای خود را به حراج می گذارند، شهروندان بی احتیاط آماده جیب بری هستند، و صندوقچه های پنهان برای رسیدن به آنها نیاز به مشاهده دقیق دارند. بدنامی بالا یک خطر واقعی است زیرا نگهبانان به هم نزدیک می شوند و شکارچیان شما را تعقیب می کنند. فرصتی برای پیمایش پارکور همیشه وجود دارد و حرکت در پشت بام ها، سر خوردن از خطوط زیپ و شیرجه زدن در نقاط مخفی، سرگرم کننده است.

نمرات بازی Assassin's Creed Mirage

ماموریت های انفرادی اغلب دارای پیچ و خم های سرگرم کننده ای هستند و جالب اینجاست که بازی تصمیم گیری در تعقیب یک هدف را تشویق می کند. انتخاب بین دو یا سه مسیر تاکتیکی مجزا حس خلاقیت را ایجاد می کند. میخکوب کردن یک نفوذ کامل اگر عاقلانه و هوشمندانه عمل کنید، آن هم در غوغایی که پیرامون مرگ قربانی شرور شما وجود دارد، عمیقاً رضایت بخش است.

در حالی که می توان از مأموریت ها لذت برد، برخی از آنها به مناطق تحقیقاتی کسل کننده تکیه می کنند، جایی که مجبور می شوید یک منطقه را جستجو کنید تا زمانی که کتاب یا سرنخ مناسبی برای پیشرفت پیدا کنید. خیلی اوقات، اینها به سرگردانی بی هدفی تبدیل می شدند که اتلاف وقت به نظر می رسید.

پول و نشانه‌های که به دست می‌آورید ارزشمند هستند و باید با دقت خرج شوند. به دست آوردن یک ابزار جدید کار بزرگی است و می تواند برای نزدیک شدن به یک مبارزه دگرگون کننده باشد. ماموریت‌ها یا فعالیت‌های جانبی کمتری ارائه می‌شوند، اما آن‌هایی که در اینجا وجود دارند هدفمند هستند. این یک بازی فشرده‌تر است، و احساس می‌کنید که در مسیر تکمیل آن درگیر هستید.

میراژ یک راز بزرگتر را که به نقش باسیم در اکران قبلی والهالا مرتبط است، افشا می کند. اما در این مورد، حل این معمای رضایت‌بخش نیست و به نظر می‌رسد که مجموعه‌ای عجیب از یک روایت مستقل است. نگرانی در مورد نتیجه‌گیری به کنار، می توان هنوز در کوچه‌ها و کاخ‌های باستانی بغداد لحظات فوق‌العاده‌ای داشت. همه چیز عالی نیست، اما فلسفه طراحی «کمتر، بیشتر است» کمک زیادی به تبدیل این عنوان به یکی از جذاب‌ترین عناوین مخفی کاری برای مدتی می‌کند.

                   مجله پی اس پارک به این بازی امتیاز 8.2 از 10 را می دهد